Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Mini biskornju :)

on 20.04.2009




Ceru mani krustiņmāsas stipri neklopēs :)) es ir nošpikojis ideju par biskornju- atslēgu piekariņš.

Man atslēgu piekariņi asociējas kā mazi mīļī nieciņi, nevaru iedomāties sev kabatā lielu bumbuli pat ja šūtu uz 18 aidas. Tāpēc ilgi nedomājot ķēros pie jubile auduma.
Šuvu nevis kā parasti, pāri diviem diedziņiem, bet... pa katru mazo kvadrātiņu.
Jāsaka kā ir.... man brīžam lupu prasījās. Acīm ir ko turēt, var izmežģīties :D Uz doto momentu manas acis ir sagājušas vienā čupiņā :D 18 aida liekas tagad kā 14.. mega, giga krusti.....
Bet.... tākā šis mini biskornju-piekariņš nepaliks man, tad biku atpūtināšu acis un ķeršos klāt nākamajam biskornju - manām atslēgām ar vajadzīgs tāds ņurkāmais spilventiņš :).. .ja pēc visām šitām izdarībām nepalikšu akla, acis mežģījot, tad būšu dzīvotājs :DDDD

Motīviņa izmērs 3,5 x 3,5 cm

0 komentāri:

Отправить комментарий