Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

ledusskapja magnētiņš....

on 02.05.2009


Pēc meitiņas pieprasījuma tapa ledusskapja magnētiņš mīļajai b/d audzinātājai. Tā kā no nākamās nedēļas mana meituce b/d pāriet uz citu grupu, pie jaunām audzinatājām, jauniem draugiem, tad mazajai ļoti gribējās , lai es izšuju ko mīļu par piemiņu viņas, nu jau bijušajai audzītei. No vairākiem motīviņiem meita izvēlējās šo Some Bunny zaķēnu. Gala rezultāts patīk tiiiikkk ļoti, ka, man nāksies šūnīt tādu pašu vai ko līdzīgu pašu ledusskapim :) Uz manu jautājumu: Varbūt tad šo zaķi atstājam, mazā atbildēja stingru - NĒ!!! Lai ar kā man patīk, bet tas būs Daigai . . . nu, man tik atliek nopūsties un ķerties pie otra zaķa " cepsanas" :)))

0 komentāri:

Отправить комментарий