Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

pavadot veco gadu un sagaidot jauno....

on 01.01.2010


... tapa man maziņš tīģerēns...:) pa vienu vakaru....pēdējais krustiņš un BB tika iebakstīts vēl vecajā gadā...Jauno tīģera gadu sagaidīju ar mazu tīģerēnu eglītē :)

2 komentāri:

Klēra комментирует...

Vai kāds skaistulis! Superīgs nieciņš!
Es arī pirms jaunā gada meklēju nelielu tīģera shēmiņu, bet tā arī neko prātīgu neatradu, bet šis ir izcils. Drīks palūgt shēmiņu?

Inese / Deziderija комментирует...

Paldies. Es šuvu no decembra " Vishivaju krestikom" žurnāla. Pagaidām man printeris/ skeneris nav pieinstalēts atpakaļ datoram :(
Atraksti man uz deziderija@live.com (nevaru Tavu pasta kasti atrast) ...mēģināšu kā iedabūt datorā :)

Отправить комментарий