Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Cozy Cub... finišs

on 16.02.2011

 Visupirms, esmu dusmīgs uz sevi...nu kur var būt tāda ,, vista ,, DDD.
Tīģerēnu pabeidzu pāris dienas atpakaļ, vismaz man tā likas, ka pabeidzu DDD
Iebakstīju pēdējos iksiņus, nopriecājos, ka beeidzot mans mincis nogatavojies... lieku pičiņu pačiņu, žāveju, gludinu, nostiepju...jau fotoaparāts rokā, tūliņ fočēsu un.... bāc, a kur BB manam tīģerim ?! Ne ūsu, ne  ,, zāle uzaudzēta ,,. Dusmojos pati uz sevi. DDD Dīrāju vien visu nost, lai iebakstītu to, ko esmu aizmirsusi. Tikmēr mana iedvesma nostiept darbiņu pa otram lāgam aizlaidās tālēs zilajās. Bet nu neko, šodien saņēmos un dabeidzu ))) Tagad atliek doties ,, kleitiņas ,, meklējumos un karināt pie sienas.
Pašai, kā tīģerleopardpantēru fanam galarezultāts ļoooti patīk. Sēžu un skatos vienā punktā ar smaidu sejā DDD

4 komentāri:

Agnese комментирует...

Nu taaaads mīļums!!! Dikti smuks!!!

Jūlija комментирует...

Ļoti skaists darbiņš!

witt комментирует...

Tik mīlīgs!

Inese / Deziderija комментирует...

Paldies. )))

Отправить комментарий