Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Meitenīte jūras krastā

on 11.02.2009


Ir piektās dienas vakars, mana mazā, noslēpumainā meitenite jūras krastā nu ir tikusi pie daudz maz saprotamām aprisēm :)
Mana meituce izvēlējās sev šo motīviņu. Biju jau ielikusi pie saviem lielajiem plāniem, ar domu, nāks tuvāk vasara, izšūšu.... Bet, vienu vakaru meita iesēdās man klēpī un čukst man ausī :" Mammīt, tu izšūsi man to mazo meitenīti jūras krastā, ļoti gribu tādu bildīti pie savas gultiņas." Nu ko, metu visu pie malas. Todien vēl uzzināju, ka mana mazā princese nesāks savas skolas gaitas šoruden, bet gan gadu vēlāk. Nemāku aprakstīt tās sajūtas, kas mani pārņēma, bet nolēmu, lai tur vai kas, pirmām kārtām ispildīšu bērna vēlēšanos, ja tik ļoti grib, tūliņ un tagad, lai top...

0 komentāri:

Отправить комментарий