Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

A Christmas Wish

on 10.04.2010


Ragavas taisa vasarā , ratus ziemā, tad es jau laicīgi :D iesāku jau teju divus gadus atlikto DIMENSION ziemassvētku bildi.... ir plānos vēl viena DIM ziemas bilde- Winter Lace, bet izdomāju, ka visupirms sākšu ar šo :) Gribas sev ko smuku uz gadu mijas svētkiem.... nu dikten ceru, ka pabeigšu līdz Ziemassvētkiem :D Pirmos krustiņus iebakstīju 8. aprīlī....
Paredzēts šūt uz 16 dove grey aidas, bet es izdomāju, lai interesantāk vietās, kur neizšūti laukumiņi, šūt uz 16 " spīzdīgās" aidas :D ( aida ar spīdumiņiem )... jāsaka, neesmu vēl paspējusi daudz izšūt, bet man dikti patīk... ka vietām, caur krustiņiem iespīdas kāds spīdumiņš.... kā sniedziņš :) bildē gan to redzēt nevar :(

1 komentāri:

Sandra комментирует...

man ļoooti patīk šis darbiņš.. jau gribēju šūt pirms zsv bet nedabūju audumiņu arī ar spīdumiņiem :)) toreiz kumodē nebij :( tā atliku .. bet zinu ka šo noteikti arī izšūšu.... ļoooti patīk tā ziemas skatlogu tēma.. ļooti... man prieks par tavu foršo izvēli... būs skaists darbs ;) sekošu līdzi tavam procesam... un lai raiti šujas ;)

Отправить комментарий