Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Pirmais pasūtījuma lipeklis ))))

on 11.03.2011

 Viens mans feins un jautrs rada gabaliņš,  arī ir Tatty Teddy lāču fans. Bet tur jau tā pa nopietno. Aizejot ciemos parasti pārcilāju savākušos lāču kolekciju, jo bieži vien kas jauns nāk klāt - krūzītes, brelociņus, mantiņas, figūriņas, uzlīmītes un kas tik vēl ne. Tad nu tika man uzdots uzdevums, izlipināt piekariņu mobilajam telefonam.... priekš manis izaicinājums...jo...  pēc loģikas vajadzīgs nevis maziņš, bet dikti maziņš.
 Nu ko... tad nu  tapa man juveliera cienīgs darbs ))) Šeit feini, ja neviens nerausta un nedžinkst pie auss..mammuu, mammuuu DDD... un galvenais, lai rokas netrīc DDD
 Vēl necepts,  ,, zaļš ,,  un caurdurts DDD
.......... piedošanu par bildes kvalitāti, fotogrāfējot bez zibspuldzes mans fotoaparāts sāk mēdīties un šķobīties DDD
..... šeit noliku blakus pie divu santīmu kapeiciņām, lai drusku priekštats, par patiesiem izmēriem )))

....secināju, man nepatīk, kā mini izskatās bildēs ((( drausmonīgi milzīgs viss.....

2 komentāri:

Inese комментирует...

lāčuks riktīgs mīļums - jāsaka, ka dikti tuvs oriģinālajam, nemaz i atšķirt nevarētu (manam bērnam, starp citu, arī ir Teddīc kā mob.tel. piekariņš, tik sen to neesmu redzējus :D)
Lai šitādi mīļumi tik vairojas aizvien vairāk, tad pasaule patiesi labāka kļūs :)))

Анонимный комментирует...

Nē, es mēma! Tur jau palielināmo stiklu vajadzēja lipinot itik sīciņu zvēru. Medālis Tev, kolosāli sanācis!

Отправить комментарий