Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Lāčuks...

on 07.12.2010


Sveiki, es esmu maziņš , mīļš ņurcāmlācītis....
.... vārdiņa man vēl nav, gaidu, kad mans mazais, jaunais saimnieciņš man to iedos......
.... mēs kopā spēlēsimies, dejosim, dziedāsim un ļoti ceru, ka uz mazā saimnieka spilventiņa, zem siltās sedziņas....atradīsies vieta arī man.....urrrāāā, bet drīz taču svētki.....
..... tāpēc es sēdēšu pacietīgi un klusu, līdz dienai, kad mājās ienāks svētku eglīte... un vakarā, klusi klusi, kad mana jaunā saimnieciņa mazās kājeles viņu aiznesušas uz gultiņas pusi , nosēdīšos zem eglītes un pacietīgi gaidīšu rītu, lai saņemtu savu pirmo mīļo buču....

..................................................................................................

Mana dēlēna ziemassvētku dāvana ir uztapusi. Bij ko noņemties... lācēns sastāv no četrpadsmit detaļām, liku kopā kā puzli )))) tikai atšķirībā no puzles, dāāāudz interesantāk ))). Un rezultāts...man pašai dikti patīk, sēžu un brīnos, kā es, kam rokas neaug no pareizā gala DDD esmu ko tādu dabūjusi gatavu.... Bet, cik daudz mīļuma viņā ir ielikts....
Lācēns sanāca riktīgs ņurcāmais zvērulis, sinteponu šoreiz pažēloju ar nolūku, lai nav ciets un stīvs.
Piegriezne domāta TT lāčuka uzšūšanai, bet...tākā man mājās nebij atrodams nekas sašņikājams pelēks un pūkains, noziedoju vienu baltu dvieli.
Noteikti taps TT pelēcis, kad saganīšu piemērotu kažoku DDD

5 komentāri:

Анонимный комментирует...

Daile!!! Un tu vēl saki ka rokas ne no tās vietas aug!

Анонимный комментирует...

Kolosāls lāčuks!!! Malace!

Agnese комментирует...

WOU, WOU, WOOOOUUUUUU!!! Cik vinjsh ir FANTASTISKS!!! Jaa-rokas Tev tieshaam aug no "nepareizaas" vietas, ja shitaadus smukumus maaki taisiit :)

Sandra комментирует...

ļooti jauks darbiņš... aizmirsti par tām rokām.. visi tavi darbiņi ir fantastiski skaisti.. malace :)) lai veicas un izdodas.. es ar mēģināšu kaut ko nošpikot.. varbūt kaut kad :))

Inese комментирует...

ārkārtīgi mīļš un jauks lāčuks - tik amizants :D

Отправить комментарий