Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Zeķbikšu bēbji

on 03.12.2010

...tākā arī manās mājās šogad ir nolemts, dāvanas uz svētkiem jācako pašam, bez naudas izdošanas... lēnā garā arī es ķēros ,,vērsim pie ragiem ,,. Kaut kad, kaut kur savilku savā migā kaudzi ar tamborētiem, adītiem, bet pārsvarā šūtiem ķinķēziņiem... tad nu divu nakšu garumā, meitai zsv dāvanā zem eglītes tusēs divi zeķbikšbēbji DD , jāpieliek vēl končas klāt un būs o.k. Šuvu pa nakti, kamēr bērni guļ, vīrs naktsmaiņā... i man mierīgāk, neviens nerausta, i sīči neredz ko es perinu DDD
Tad nu talkā ņēmu no vīra vecāsmātes krājumiem izvilktas, vēl ,,svaigas,, iepakojumā ar visām birkām ,, Auroras ,, kaprona zeķbikses. Baigi foršās ķinķēziņu tapināšanā, nav ne par biezu, ne par plānu un galvenais neirst.... pirmais mēģinājums bija no maniem zeķbikšu krājumiem , fui...šādām izvirtībām neder... baigi irst...
Man pašai galarezultāts patīk, atceros manā bērnībā bij nopērkamas līdzīgas lelles, tikai lielākas, ... Tā ar netiku pie savas ...
Īstenībā, uztapināt ir elementāri, lielākā ķēpa man aizgāja apģērbšanā...
leļļukiem vaidziņus iepūdereju ar rooozā acu ēnām DDD... tagad pa galvu maisās idejas kā mājas, ja atkal mans patstāvīgais sabiedrotais ..slinkums... neņems mani , savā pasparnē... tad noooteikti taps vēl šādi leļļuki...sataisīšu meitai veselu harēmu DDD
Dēlēnam , pēc līdzīga principa taps zvēriņi...man vēl diezgan zeķbikšu DDD
...pirmais tapa puikbēbis......... kā otrā tapa bēbjmeitenīte.... kaut gan šo par bebi vairs nenosaukt...bižainā... nu nekas, bēbjmeitenīte vēl taps DDD... šī būs...dāmīte ) ))
.... un abi kopā... brālis ar māsiņu....

0 komentāri:

Отправить комментарий