Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Zaķēns

on 05.12.2010

Tākā nakamais mums zaķa gads, izdomaju, ka jāuzšuj nākamā gada simbols... ... derētu vēl kādu pārīti dabūt gatavu, davaniņām... tikai...zinot sevi, drausmonīgi nepatīk darināt vienveidīgus darbiņus, nav man tam pacietības (((
Zaķēns tapa gatavs pa diviem vakariem.... uzšujams elementāri, kareiz kā priekš manis nemākuļa DDD
Ausīs sapildīti rīsi DDD lai ausis nestāv gaisā...nekas cits, ko sabāzt ausīs, man neienāca pratā....
Ūsas... nu biku apšņikāju slotu DDD
Kopumā, par visiem 100 neesmu apmierināta, bet kā priekš pirmās reizes ir o.k
...... Mans pirmais ,, kucēns ,, ))) esmu iegājusi azartā, un top nākamais zvērulis, gan ne zaķis )))
ielikšu arī piegriezni, pēc kuras šuvu zaķēnu...varbūt vēl kādam noderēs )))
P.S
Piegriezne nav mans izgudrojums, bet ievilkta migā no interneta plašumiem.

1 komentāri:

Ilze Lipska комментирует...

Cik fantastisks zaķītis!!! :)

Отправить комментарий