Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Skarbi, bet patiesi.....

on 18.12.2010


Es piedzimstu. Valdība uztraucas par māmiņalgu piešķiršanu. Un tad tās piegriež.
Es sāku iet bērnudārzā. Valdība raud par vēl vienu barojamu muti no valsts kases. Un tad finansējumu piegriež.
Es sāku iet skolā. Valdība satraucas par vēl vienu skolām piešķirtā finansējuma tērētāju. Un samazina izglītības budžetu.
Es pabeidzu vidusskolu. Valdība grauž nagus, jo palielinās bezdarbnieku procents. Un tad man laipni iesaka meklēt darbu ārzemēs kā bēglim.
Es sasniedzu pensijas vecumu. Valdība pinkšķ par vienu papildus izmaksājamu pensiju. Un tad arī tām vēl izdomā piegriezt finansējumu.
Un droši vien arī tad, kad es nomiršu, valdība grauzīs nagus, jo viņi ne tikai būs zaudējuši nodokļu maksātāju, bet arī mana kapavieta samazina neapbūvētās Latvijas teritoriju, kur viņi par manu nodokļos samaksāto naudu varētu sacelt sev vasarnīcas!

0 komentāri:

Отправить комментарий