Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Lady of the camellias

on 03.05.2012

 Peec ilgaaka paartraukuma , beeeidzot es esmu piekeerusies lieldarbinjam.... klainjojot pa sewu, man virsuu burtiski uzklupa Lanartes 2012. gada kolekcijas madaama :D,vajag un viss ... un atkal, nabaga mana krediitkarte :D, pirciiju komplektu nost. Pastnieks manu leediju ietuuciija pastkastee jau naakamajaa dienaa, un vakaraa jau keeros klaat pie pirmo xxx bakstiisanas. Vieniigais nomainiiju audumu uz kaa suuniit...komplektaa bija 14 aida, es suju uz 32ct lina.
 Iesaaku bakstiities 21. apriilii. Izmeers- 37x48 cm
 Nu jau esmu uzkrustinjojusi seju un biku piesuvusi matus :D.... cik taalu esmu tikusi savaa tapsanas procesaa, atraadiisu sveetdien ;).
 Rezultaats solaas buut saads - :)

0 komentāri:

Отправить комментарий