Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !
on 09.01.2011

...rokoties pa interneta plašumiem uzgāju vienu interesantu lietiņu....apmetni, vai varbūt tā ir šalle  DD ???!!.... kas baigi feini iederētos manā garderobē, vēsākos vasaras mēnešos.... man jau patīk viss neparastais un galvenais....lai ir...ņe kak u vseh DDD
vai vismaz, lai nav kā katram pretimnācējam  )))).....
 tad nu mans tuvākais plāns.....uzadīt, nu vismaz mēģināt, jo baaigi gribas DDD .
Krāsu gan mainīšu..nav manā garderobē nekas tāds, pie kā varētu sarkanu pievilkt. Man tagad kaut kāds rooozā periods iestājies, pati par sevi brīnos, bet vajag visu iekš rooozā DDD....labi, bet apmetnis man nebūs rozā, viena iemesla pēc, nav man tādas krāsas dzijas mājās, bet man tak vajag tagad un tūlīt DDD

 dzija samaklēta, adāmadatas izvilktas, tagad tik jāķeras klāt adīšanai.
 Noteikti atskaitīšos, kas man sanācis, vai tieši otrādi, nav sanācis DDD
 Tapšanas process varētu nebūt diži lielos tempos, man apkārt sprinģo vēl šūšanas un krustiņu bakstāmā mūza...... jācer vienīgi, ka šamējās abas uz kādu mēnesi aizies atvaļinajumā DDD lai mierīgi var pavicinaties ar lielajām adatām...))) ... redzēs, kā man ies )))

varbūt vēl kādai  sagribas pamēģināt sev ko līdzīgu ustapināt ?!




   

3 komentāri:

Inese комментирует...

vah, cik skaists, es ar tādu gribu...

Inese / Deziderija комментирует...

vai ne... es šodien sēžu un štukoju, ik pa laikam uzmetot aci jau izvilktajai dzijai... nu kaut klapē, man tak vajag viņu iekš rooozāāa , iekš maigi rozā DDD... tagad ciešos, jātiek līdz dzijas bodei.... kā man meita šodien teica ,, mammīt, tev bēbīšperiods iestājies ,, DD

Sandra комментирует...

nu tā.. mīļā.. parādīj.. sakradināji :D:D ļooti skaista... šo gan nebiju redzējusi..

Отправить комментарий