Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

..mans pats pirmais...

on 21.01.2011

....pats pirmais, izmēģinājuma blociņš. Ideja nošpikota no Sandras bloga ))) arī tekstiņš ņemts no turienes, ..... pašai jau kā vienmēr nekas tamlīdzīgs prātā neienāktu, kaut trīs gadus pēc pamatskolas nomācījos poligrāfijas arodskolā, kur blociņus no nulles ,, cepām ,, ikdienu.... šis mans gara darbs nav gan no nulles taisīts pašas rokām, par nožēlu, nav man mājās milzīgā kartongriezēja un blociņu griežamās mašīnas... kur vajadzētu ierīkot veselu cehu, lai tos agregātus ietilpinātu DDD. Blociņš pirkts gatavs veikalā....mājās izķidāts līdz ,, iekšām ,, un pa jaunu salikts kopā...
secināju... no ādas taisīt vākus vienkāršāk..vismaz stūrīšus jau nu noooteikti... ir kļūdas, kuras manai bijušai arodskolas meistarītei ieraugot, es norautos pa mici  DDDD. Bet kā saka, no kļūdām mācamies.... jo šādus vākus, ar audumu apdarinātus taisīju pirmo reizi, tomēr biku atšķiras procesa gaita nekā ar ādu stradājot, bet nu...pie nākamā blociņa es jau biju gudrāka )))
 Šis blociņš aizceļojis pie viena feina cilvēciņa, kurš ir stavā sajūsmā ...
 Savu blociņu atrādīšu biku vēlāk....
 Paldies Līviņ, par bildīti )))
 Krāsas dzīvē nav tiiik košas , kopskats ir maigāks un...vienvārdsakot.... kā vienmēr, ir jāredz dzīvajā...

0 komentāri:

Отправить комментарий