Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

svētdienas atskaite....

on 23.01.2011

....tad nu beidzot lieku es savu svētdienas atskaiti.... izdevās man nobildēt sava DIMa procesu, beidzot DDD... bilde gan nesanāca labas kvalitātes, bet .... nu saprast var, cik tālu esmu tikusi.... pašai darbiņš patīk arvien vairāk ar katra krustiņa iebakstīšanu un kopskatu. Tās krāsas dzīvē..mmmm.... pats process nav apstājies,katru brīvu brīdi eju bakstīties, jo ļoooti gribas ātrāk to smukumu pabeigt un dabūt  pie sienas... nu jā, stimuls vēl tas, ka nagi niez pieķerties pie nākamā komplektiņa, kuram diegi jau sašķiroti, audums samarķēts...ciešos DDD negribu atstāt nepabeigtu paradīzi...vairs jau nav īpaši daudz atlicis līdz finišam....
 ...šuju atkal uz mazā rāmja, jau kuro reizi mans mēģinājums sadraudzēties ar lielo dīvānrāmi cieta fiasko.... tik vien bij, kā pašūties divus vakarus, lai saprastu, ja tā turpināšu, mana mūza aizlaidīsies. Nu neērti man ņemties ar to milzeni...mēģināju nelikt klāt kājas,  šuvu atstutējusi rāmi uz vēdera, itkā pašai ērti...līdz brīdim, kad jānomaina diegs....tā lielā rāmja kruķīšana dzen mani izmisumā un parauj uz besi ... tad nu kārtējo reizi ( jau skaits nojucis kuru reizi DDD ) pļunula un pārliku uz mazo...
man tā ir 100 x ērtāk un katru reizi šujās ar baudu nevis dusmām....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

..un, atrādīšu jums arī savu kabatas kalendārīti, tā kā.esmu varen liela aizmārša, šogad iepircīju sev piezīmju blociņu - kalendāru, lai katrā dienā atzīmētu izdaramos darbiņus. Galvenais tagad ir atcerēties vispār ieskatīties tejā kalendārā DDD..dikti mīļu man.... 3-4 stundas, un man blociņš gatavs )))
zaķa gadā  ( citam kaķa, man zaķis labāk patīk DDD viens kaķis jau bij pagājšgad... tīģeris gan, bet tas paC kaķveidīgais vien ir ) man somā vienmēr līdzi zaķuks, kā meita teica ,, zaķis bolacis ,,.
... lai interesantāk  izdomāju, manam zaķim nebūs pēc shēmas šūtāc acis... pielīmēju Juskā pirko sūdiņu komplekta ačteles DDD... oh, kā rokas trīcēja, lai ar līmes pistoli nesaķēzītu blociņu un acis pielipinātu tām paredzētajā vietā....bet...rezultāts man pašai patīk un tas..pats galvenais ))))

3 komentāri:

Анонимный комментирует...

Nu es mēma! Kas par tempiem Dimam, un tās krāsas!!!
Un visu cieņu Tavam blociņam- zaķis varen amizants :)

Анонимный комментирует...

Wow!!! DIMs - daile! Tās rozes - tā vien gribas pasmaržot!
Un blociņš arī dikti feins!

Inese комментирует...

apbrīnojams darbs!!! Rozes tik fantastiskas!!!
Blociņš superīgi jauks - galvenais, ka priecēs visu gadu :)

Отправить комментарий