Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Ziemassvētku RR

on 07.01.2011

 Jau labu laiku atpakaļ noslēdzies Zsvētku PRR...es tākā slinķis atskaitos tikai tagad...
Tēma bij par virtuves padarīšanu.
Visupirms palielīšos, kāds smukums man tika no Vitas... saņemot, elpa aizrāvās. Riktīgs skaistums. Un tas pēērlītesss.... Bilde kā vienmēr  ,, noēd ,,  to smukumu , kas ir dzīvē... pirmās dienas to tik vien darīju, kā ejot garām  ,, noņurcīju,, ,apsiekaloju DDD. Nestāv man šis skaistums virtuvē..nu nevaru es viņu nošmucēt, a es pēc dabas sivēns DDD... piekāru istabā pie sekcijas DD. Ja citiem ir zsvētku zeķes, man ir cimdiņš DDD .un kapēc gan ne ??? Iespraudu cimdiņā vienu eglītes zariņu, iesēdināju zarā zaķi, un dekors pa pirmo. Diemžēl nevaru nobildēt un atrādīt (((
Bet cimdiņu atrādu, paldies Vitai par bildi )))

 Savukārt man tapa priekšautiņš un eglītes / sienas rotājums. Kurš aizceļoja pie Daces.
Priekšautiņš ir pirkts jau gatavs..izšuvums izšūts ar šķīstošās kanvas palīdzību.
..jāsaka, ka bilde man nav izdevusies, bet vismaz nojaust, kas tapis var )))

.........................................................................................................................................................

1 komentāri:

Agnese комментирует...

Āpācīt cik superīgas dāvanas!!! :)

Отправить комментарий