Neviens nevar atgriezties savā pagātnē un izmainīt savu startu, bet jebkurš var startēt tagad un mainīt savu finišu !

Lācēna piegriezne

on 07.01.2011

... ielikšu  TT lācēna piegriezni šeit,  nesēdēšu kā suns uz siena kaudzes. Domāju, mani neviens par to neklopēs un piegrieznes autors nežmiegs nost....paguglējot un labi parokot internetu šo lācēnu var atrast dažādos rokdarbnieču forumos, tāka domāju, nekas ļauns nenotiks, ja arī es padalīšos ar citiem.
Savādāk man prasa pa malu malām, spēj tik sūtīt...tagad visus gribētājus vienk pasūtīšu....uz savu blogu DDD

 Lai Jums raiti šujas )))

4 komentāri:

Inese комментирует...

ai, cik skaists Tedīts - es pāris gadus atpakaļ rakņājos Teddy piegriežņu meklējumos, bet šitādu skaistumu neuzgāju.
P.S. Šito nočiepu...

Inese / Deziderija комментирует...

droši, tāpēc jau viņš te ir ielikts ))))

Agnese комментирует...

Nu taa-es ir beidzot iepircis dvieli :D Man jautaajums-vai tu printeeji aaraa un shitik lielu ar shuvi-es izprinteeju un liekas ka taads mazinjsh buus...un vai viiles tiesu ar atstaaji kad shuvi-vai izgriezi un tad shuvi kaa nu sanaaca?

Inese / Deziderija комментирует...

Es neprintēju, pārzīmēju caur monitoru DDD tādā izmērā kāds nu viņš ir. Man sanāca kur uz 30 cm garumā.
Cik esmu skatījusies video pamācības, visur vienk no šablona parzīmē uz auduma, izgriež pa līniju un sašuj. Neatstaju vīles tiesu.
Tikai skaties ar vēderu. Es viņu priekšpusē biku samazināju. Savādāk pēc oriģināla sanāk lācim baigā guza priekšā , atgādina lācenīti stāvoklī DDD... bet skaties pati, ja šķiet, ka par lielu vēders, vēlak iešuj biku vairāk un būs o.k.... ja vēl rodas jautājumi, droši prasi )))

Отправить комментарий